Jak pozyskać nowych klientów biznesowych na LinkedIn w 2020 roku

... bez płacenia za reklamę i marnowania czasu na nieskuteczne działania

Odbierz nagranie

Do 28.01

Polityka prywatności Akademii Rekomendacji sp. z o.o.

Czego się nauczysz z nagrania szkolenia?

  • Jak zbudować silną markę osobistą na Linkedin, aby to klienci sami Cię znajdowali i proponowali współpracę,
  • Jak ustawić, aby LinkedIn przesyłał na Twoją skrzynkę za darmo informację o nowych leadach z Twojej grupy docelowej,
  • [Case Study] Jak w 2 tygodnie doprowadzić do pierwszych spotkań B2B. Nawet z klientami zagranicznymi.

Grzegorz Turniak

  • TOP10 Głosów polskiego LinkedIn
  • Expert Networkingu nr 1 w Polsce
  • Mówca, trener i wykładowca, m.in. MBA i PW

Grzegorz zostając TOPowym głosem LinkedIn w wieku 63 lat w Polsce wytrącił wielu osobom argument, że się nie da. Najważniejsze to przełożyć serdeczne relacje międzyludzkie w świat Internetu.

Tego Grzegorz uczy podczas licznych szkoleń w korporacjach i online.

Prowadzący szkolenie

Tomasz Maciejewski

  • Konsultant i trener LinkedIn, m.in. dla UPC Polska
  • Autor publikacji w czasopismach branżowych
  • Mówca i wykładowca, m.in. TEDx, Asbiro, UW

Tomasz od dawna koncentruje się na odnajdywaniu optymalnych sposobów na wykorzystanie możliwości Internetu. Przez LinkedIna pozyskał klientów m.in. z USA, Niemiec i UK.

Grzegorz prowadził dla zespołu Naszych Account Managerów szkolenie z obsługi i możliwości jakie daje LinkedIn. Przyznam, że mój chwilowy sceptycyzm co do potencjału platformy padł w gruzach już po kilku minutach szkolenia. Grzegorz zaprezentował się jako wspaniały mówca, motywator, praktyk z wieloletnim stażem w handlu oraz osoba z ogromną wiedzą dotyczącą LI. Szkolenie oceniam jako obligatoryjny element rozwoju w realiach jakie dziś stawia przed Nami sprzedaż.

Artur Zając

Large account manager w UPC Polska

"Tomasz pomógł mi zmienić podejście do Linkedina i spojrzeć na niego nie jak na 'kolejne medium społecznościowe', ale jak na wsparcie w mojej branży. Prowadzę agencję interaktywną- dostęp do wykwalifikowanych pracowników i współpracowników jest dla mnie równie istotny, jak pozyskiwanie klientów. I tu właśnie wsparcie Tomka i jego wiedza na temat Li stają się nieocenione"

Alicja Leszczyńska

Prezes Zarządu SNWS sp. z o.o.

Opinie o prowadzących

Zobacz nagranie

Pośpiesz się, liczba miejsc ograniczona!

Pozostało

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Na stronie wykorzystujemy ciasteczka
Dowiedz się więcej